Subject: Viimsi, 11250 Laeva tee 4, fooriristmik
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 15:36:45 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Kren Kask | Roadplan <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 16, 2025 3:34 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Triinu Kooskora | Roadplan <[email-masked]>
Subject: 24042 Laeva tee 4, fooriristmik

Tere!

Teostame What If OÜ tellimusel Riigitee 11250 Tallinna–Viimsi–Randvere tee
ja Laeva tee fooriristmiku projekteerimist (Roadplan OÜ töö nr 24042).

Sellega seoses edastame Teile kaks erinevat eskiisvarianti fooriristmiku
lahenduse osas. Sooviksime Teiega korraldada koosoleku, et ühiselt sobiv
lahendus paika panna. Palun andke teada, millal Teile koosolekuks sobiv
aeg oleks.

Jääme Teie vastust ootama.

Lugupidamisega

Kren Kask
Projektijuht

+372 56870788 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn